Płaski brzuch ćwiczenia

 

Płaski brzuch to najczęściej główny cel podczas dążenia do idealnej sylwetki, nie trzeba jednak katować się setkami brzuszków, 6 Weidera i innymi bezsensownymi  wyzwaniami, których masa krąży w internecie. Płaski brzuch robi się w kuchni i tak naprawdę dieta stanowi tu aż 70% sukcesu. Niestety bez odpowiedniego odżywiania, choćbyśmy wypruwali z siebie przysłowiowe „flaki” na siłowni płaskiego, twardego brzucha nie ujrzymy. Brzucha nie trzeba też jakoś specjalnie ćwiczyć, pracuje on bowiem cały czas podczas jakichkolwiek ćwiczeń jakiejkolwiek innej części ciała, pod warunkiem, że trzymamy go w napięciu, dzięki czemu odciąża on również mięśnie pleców.

 

Oto kilka prostych zasad płaskiego brzucha:

1. Jemy, jemy, nie głodzimy się. Organizm w przewlekłym stresie jakim są głodówki wyrzuca bardzo dużo kortyzolu, co skutkuje charakterystyczną oponą, wystającym brzuchem ( pomyśl w tym momencie o zagłodzonych dzieciach z Afryki i ich dużych brzuszkach).

2. Pijemy dużo wody, żeby organizm nie zatrzymywał jej na przysłowiową czarną godzinę. Ograniczyć najlepiej kawę i czarną herbatę, które odwadniają organizm. Jeśli „puchniemy” np. przed okresem warto włączyć ziółka np. pokrzywę.

3. Odstawiamy żywność przetworzoną, cukier.

4. Ograniczamy nabiał, który sprzyja opuchniętemu wyglądowi (zatrzymuje wodę podskórną).

5. Sprawdzamy czy nie mamy alergii na gluten.

6. Spożywamy kiszonki, jeśli mamy możliwość kombuchę, a nie jakieś activie i inne takie.

7. Spożywamy codziennie, jeśli lubimy: imbir (starty zalany gorącą wodą), łyżeczkę cynamonu (nie samą, ale w towarzystwie innego pokarmu np.  jabłka), do dań dodajemy kurkumę.

8. Regularny wysiłek fizyczny całego ciała, bo nie można schudnąć z jednej określonej partii, dlatego daj sobie spokój z wyzwaniami typu 100, 200, 300 brzuszków.

 

Przedstawiam parę ćwiczeń, które jako urozmaicenie można pojedynczo włączyć do swojego treningu:

 

 

large

 

 

Autor: Like to be

Udostępnij wpis

Dodaj komentarz

System reklamy Test