Placuszki bananowe

 

Dzisiaj bez treningu, miska czysta. Myślę nad podniesieniem węgli, nie zależy mi na utracie wagi, ponieważ i tak znajduję na dolnej granicy normy. Jak wiadomo najlepsze dla zdrowia kobiety BMI to 21. Przydałoby się nabrać tak z 2kg mięśnia. Zamówiłam stojaki pod sztangę, chcę zwiększyć obciążenie w przysiadzie, a  mam już praktyczny problem z zakładaniem jej na plecy 🙁

 

Zrobiłam dzisiaj pyszne placuszki bananowe. Jeśli nie jesteśmy na diecie redukcyjnej będzie to smaczne uzupełnienie węglowodanów.

Potrzebujemy:

– dwa banany dojrzałe

– jajo

– kakao 1 łyżka

– olej kokosowy

Banany dzielimy na kawałeczki, oddzielamy białko od żółtka. Do miski z bananami dodajemy białko, kakao i miksujemy na gładką masę. Rozgrzewamy na patelni odrobinę oleju kokosowego i smażymy z dwóch stron. Placuszki ciężko się odwraca i mogą się trochę rozpadać. Wykładamy na ręcznik papierowy,odsączamy z tłuszczu i voila gotowe.

Pychaaaaa

 

placuszki bananowe

 

Micha:

plus roszponka, czerwona papryka, kalarepa, pomidory

płyny: ok 2l Cisowianki, dwie kawy z mlekiem, melisa

apteka: selen, MgB6, Fe, tran

dieta_2014-03-15

Autor: Like to be

Udostępnij wpis

Dodaj komentarz

System reklamy Test