Mieć pośladki

 

Dzisiaj ćwiczymy pupę. Poniżej przykładowy zestaw ćwiczeń, które warto włączyć do treningu. Pamiętajmy również, że nic tak nie kształtuje pośladków jak PRZYSIADY. Dla mnie ideałem jeśli chodzi o ich kształt jest Laura Harris. Kobieta ma 45 lat, a ciało 20-latki!!! Prowadzi bloga  http://chickentuna.tumblr.com, zapraszam tam po więcej motywacji.

(zdjęcia pochodzą ze strony chickentuna.tumblr.com)

 

 

moja-motywacja-

 

tumblr_mkefskj5MQ1rpnvmjo1_500

tumblr_moildusaYO1rpnvmjo1_1280

i ćwiczonka…

 

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo1_500

 

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo2_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo3_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo4_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo5_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo6_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo7_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo8_250

tumblr_mhajh9hbEY1s3p4zpo9_250

Autor: Like to be

Udostępnij wpis

4 komentarze

  1. super zestaw ćwiczeń! u góry napisano, „repeat 3 times” ale brak uszczególnienia, czy chodzi o serie, np powtórzyć cały trening 3 razy pod rząd, czy np 3 razy w tygodniu tą jedną serię?

    • Witaj, wszystkie ćwiczenia powtórzone razy 3 z pewnością nieźle dadzą w kość pośladkom. Ja obecnie ćwiczę wyłącznie z obciążeniem, ponieważ tylko w taki sposób można zrobić tyłek (a tyłek to przecież mięśnie). Wszystkie ćwiczenia typu wymachy, setki przysiadów i innych kombinacji machania nogą to tak naprawdę aero- tłuszcz zleci, ale kształtu żadnego nie będzie po tych ćwiczeniach. A trening siłowy nie dość, że spala tłuszcz (przy odpowiednim rozkładzie btw i kcal- chodzi mi o dietę redukcyjną) to kształtuje ciało również. Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam

  2. Dzięki za odpowiedź . Jakie wybierasz obciążenie? Rodzaj i ciężar? Czy może ćwiczysz na urządzeniach na siłowni?

    • Na razie ćwiczę w domu, zainwestowałam w gryfy oraz obciążenie. Robię trening obwodowy, a serie ćwiczeń i obciążenie podaję w wypiskach treningów. Na początku lepiej zacząć- nawet chodząc na siłownię- od ćwiczeń z wolnym ciężarem, żeby nauczyć się techniki, wybierać ćwiczenia wielostawowe i na raz ćwiczyć różne grupy mięśni (król ćwiczeń –> martwy ciąg). Tyle mogę powiedzieć jako laik, zasięgający opinii osób, które mają wykształcenie, wiedzę i doświadczenie w tym temacie.

Dodaj komentarz

System reklamy Test