15 minutowy program pielęgnacyjny callanetics

 

Ze względu na „awarię” odcinka szyjnego kręgosłupa niestety nie mogę na razie kontynuować treningu siłowego, postanowiłam zatem chwilowo wykonywać program pielęgnacyjny Callan.

 

 

Ćwiczenia w formie tych kilkunastu minut mają za zadanie podtrzymać efekty uzyskane w programie jednogodzinnym. Wszystkie zdjęcia pochodzą z książki Callan Pickney, na fotografiach wpisałam zalecaną ilość powtórzeń.

Callanetics dobrze wpływa na mój kręgosłup, relaksuje go, dlatego polecam go osobom mającym podobnie jak ja okresowe problemy wynikające z jego przeciążenia.

 

Rozgrzewka ćwiczenie 1 , 2 i 3

 

1

Ćwiczenia na brzuch 4 i 5

2

 

3

 

Ćwiczenia na nogi 6 i 7

 

4

5

 

Ćwiczenia na pośladki 8 i 9

 

6

7

 

Ćwiczenia rozciągające 10 i 11

 

8

9

 

Ćwiczenie na miednicę 12

10

 

Ćwiczenie na wewnętrzną stronę ud 13

 

11 copy

 

Wszystkie ćwiczenia pochodzą z programu jednogodzinnego,  także z techniką wykonywania nie powinno być problemu.

Autor: Like to be

Udostępnij wpis

Dodaj komentarz

System reklamy Test